Amsterdam 15/7 – 17/7

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset
Processed with VSCO with p5 preset

Auteur: rosaliejoanne

Hi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog. Om mezelf even voor te stellen: ik ben Rosalie, 18 jaar oud en hier schrijf ik vooral persoonlijke artikelen over alles wat ik meemaak, denk en interessant vind. Een soort dagboek dus, maar dan één zonder geheimen, want iedereen mag er natuurlijk in lezen. Voor mij is mijn blog vooral belangrijk om bepaalde dingen van me af te kunnen schrijven, maar misschien kan je er nog wat uit halen voor jezelf, of zet het je aan het denken, of kan je nog een keer om me lachen. In dat geval deel ik alles wat ik vind en denk graag met je.

Geef een reactie

